نمایشگاه تخصصی جانبی 

با رشد روزافزون دانش در عرصه کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری درجهت یافتن ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها، امروزه بازاریابان و مصرف‌کنندگان، نمایشگاه را بهترین روش ممکن در این مسیر می‌انگارند.

تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ ترین شهر منطقه  شمال‌غرب کشور و مناطق آذربایجانی‌نشین بوده و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. تبریز به دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانه‌های مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از ۶۰۰ شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر صنعتی - پس از تهران- به شمار می‌رود. این شهر به دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر کشور محسوب می‌شود. این شهر -پس از تهران- رتبه  دوم برج‌سازی را در بین شهرهای کشور به خود اختصاص داده‌است. این شهر به دلیل جذب سرمایه‌های کلان بخش خصوصی به عنوان مهد سرمایه‌گذاری ایرانشناخته می‌شود؛ آن‌چنان که به مدت ۵ سال متوالی، دارنده  رتبه  نخست جذب سرمایه در بین شهرهای کشور بوده‌است. به همین جهت استان آذربایجان شرقی به‌عنوان بازارِ درخورتوجه دست‌اندرکاران کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری در سراسر کشور شناخته شده است که سالیانه پذیرای خدمات بسیاری در حوزۀ کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری از سرتاسر کشور است. در این مسیر، افراد و شرکت‌های مرتبط با حوزه و صنعت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری در سرتاسر کشور، تمرکز خود را به بازار سودآور تبریز معطوف کرده‌اند.

نمایشگاه تخصصی چهارمین کنگره سالانه بین المللی توسعه  کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری ایران متعهد می‌شود که سکّویی مناسب برای شرکت‌کنندگان و سازمان‌ها و شرکت‌های کشور فراهم آورد تا بتوانند فرصت‌های موجود در بازار را بشناسند و همین‌طور، افراد جویای خدمات بتوانند بهترین و مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات را بیابند و با وی ارتباط‌‌های لازم را برقرار سازند.

از تمامی کسانی که در سراسر کشور به‌دنبال ورود به بازار پُرسود استان آذربایجان شرقی هستند، دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه تخصصی و کنگره بین المللی حضور به‌هم رسانند.

 

شرح خدمات نمایشگاه:

  • اختصاص فضای غرفه با سازۀ نمایشگاهی (اسپیس فریم)
  • نورپردازی
  • درج نام و مشخصات شرکت، در کتاب و سایت کنفرانس
  • اختصاص سه عدد کارت دعوت بازدید از نمایشگاه به‌ازای هر غرفه
  • اعطای لوح تقدیر ازسوی رئیس کنفرانس به شرکت‌کنندگان
  • صدور یک عدد کارت رایگان حضور در کنفرانس و نمایشگاه
  • بستۀ کامل کنفرانس (پکیج) برای دو نفر
  • استقرار واحد اطلاعات و پاسخ‌گویی، در ورودی درِ اصلی کنفرانس و نمایشگاه
  • غرفه‌بندی استاندارد برای نمایشگاه

 

توجه:

* جانمایی و انتخاب غرفه‌ها براساس اولویت زمانی ثبت‌نام وعقد فرارداد صورت می‌پذیرد.

* اعلام آمادگی برای مشارکت، تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.

*زمان اتمام غرفه‌چینی یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه خواهد بود.

* زمان برچیدن غرفه‌ها یک روز بعد از نمایشگاه خواهد بود.

 

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده:

تمامی شرکت ها ، سازمان ها ، نهادها و کلیه کسب و کارهای مرتبط با صنعت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری و خدمات مرتبط

 

گروه های بازدید کننده:

انتظار می‌رود این گردهمایی بتواند بیش از 25۰۰ نفر شرکت کننده و بازدیدکننده را جذب نماید. علاوه بر آن، متخصصان و دست‌اندرکاران حوزه های کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری ایران و جهان از دیگر بازدیدکنندگان این گردهمایی خواهند بود که به‌دنبال ایجاد همکاری‌های ملّی و بین المللی در این حوزه‌اند. همچنین گروه‌های کاریِ زیر در این کنفرانس و نمایشگاه حضور خواهند داشت :

 

- تمامی وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی صنعت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری در کشور؛

- همۀ نهادهای قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری در بخش صنعت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری کشور؛

- نهادهای مالی ازجمله بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و شرکت‌های بیمه؛

- دانشگاه‌ها و پایگاه‌های پژوهشی و مطالعاتی؛

- اساتید، دانش‌آموختگان، دانشجویان و دانش‌پژوهان بخش کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری کشور؛

- نخبگان و خبرگانِ وادی کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری ؛

- شرکت‌های طراح، سازنده و تأمین‌کنندۀ تجهیزات؛

- شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پشتیبانی و نگهداری، ایمنی و استانداردسازی؛

- تمامی شرکت‌ها، نهادها، انجمن‌های صنفی، سازمان‌ها و مؤسسات داخلی و بین‌المللیِ فعال در حوزه‌های تولید، انتقال، مدیریت و بهینه‌سازی؛

- کارفرمایان و مناقصه‌کاران؛ 

 - تجار و توزیع‌کنندگان؛

 - تولیدکنندگان محصولات کشاورزی ، دامی و زیست محیطی؛

 - دست‌اندرکاران بخش کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری در سطح بین المللی؛

 - سازمان‌ها و بخش خدمات؛

 - قطب‌ها و انجمن‌های علمی کشور و جهان.

 - انجمن­ هاي صنفي و تشكل­ هاي مردم­ نهاد در حوزه های کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست ، گردشگری وتوسعه پایدار
 - كليه شركت­ ها در پروژه ­هاي مرتبط با بخش های کشاورزی ، محیط زیست و گردشگری

 

 

فرصت‌های موجود برای شرکت‌کنندگان:

نمایشگاه تخصصی چهارمین کنگره سالانه بین المللی توسعه  کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری ایران فرصت ویژه‌ای است تا شرکت‌کنندگان بتوانند:

۱. آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان داخلی و خارجی قرار دهند؛

۲. از امکان تعامل و همکاری رودررو با استادان، صاحب‌نظران، مدیران، دانش‌پژوهان و سایر دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان صنعت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری برخوردار شوند؛

۳. به‌عنوان عضوی از شبکۀ وسیع خانوادۀ کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری در کشور، با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند؛

۴. از تجارب و دستاوردهای سایر سازمان‌ها و اساتید بین المللی بهره‌مند شوند؛

۵. به جذب مشتریان و رابطان ایرانی و خارجی و ایجاد ارتباط با آن‌ها بپردازند؛ 

۶. به افزایش و تقویت روحیۀ کارکنان و مشتریان و جامعه فنی کمک کنند؛ 

۷. به تبادل اطلاعات و دستاوردها و تحقیقات کاربردی، در زمینه‌های فنی و تولیدی و تجاری، بپردازند؛ 

۸. اطلاعات جامعی از محصولات مشابهِ تولیدشده گرد آورند و رقیبان را بشناسند و در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند؛

۹. فرایند سنجش بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از فرصت‌های توسعۀ بازار را تسریع بخشند؛

۱۰. با ایجاد فرصت برای مشتریان برای ارائۀ مسائل خود و دریافت راه‌حل، موفق به شناسایی بهتر گرایش مشتریان و به‌کارگیری آن در خدمات آینده‌شان شوند؛

۱۱. به نمایش یا بازدید از تجهیزات غیرقابل‌حمل در بخش‌های مختلفِ این صنعت بپردازند؛

۱۲. برای کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات داخلی و خارجی و افزایش منافع آن اقدام کنند؛

۱۳. به فراهم‌سازی زمینه برای مذاکره، به‌صورت عملی، با خریداران بالقوه بپردازند؛

۱۴. فرصتی برای ارائۀ خدمات و محصولات خود در سطح بین المللی داشته باشند؛ 

۱۵. از آخرین پیشرفت‌های ارائه‌شده در زمینۀ کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری در سرتاسر کشور و جهان آگاه شوند؛

۱۶. با صدها نماینده و کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه آشنا شوند؛

۱۷. جایگاهی برای تبادل نظرها و ایده‌های خود در سطح بین المللی بیابند؛

۱۸. خدمات بازاریابی خود را به مخاطبان مدنظر ارائه دهند؛

۱۹. با بهترین صاحبان تخصص و مهارت، تصمیم‌گیران، پیشتازان بازار و مؤسسه‌های مرتبط ایران وجهان آشنا شوند؛

۲۰. قراردادهای همکاری با مرتبطان صنعت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری کشور و جهان امضا کنند؛

۲۱. از امکان ارتباط‌سازی و ملاقات با واسطه‌های جدید برخوردار شوند؛

۲۲. از نیازها و انتظارهای مصرف‌کنندگان بازار درک بهتری حاصل آورند؛

۲۳. از فضای موجود، برای توسعۀ هرچه بیشترِ خدمات و افزایش تخصص شرکت‌کنندگان بهره جویند؛

۲۴. برای آگاهی عموم و با ارائۀ بروشور و کاتالوگ‌های مرتبط با خدمات و محصولات شرکت‌کنندگان، فضایی نو بیابند؛

۲۵. برندِ شرکت‌کنندگان در ذهن کارفرمایان تثبیت شود؛

۲۶. با افرادی که به‌دنبال راه‌های بهتر و مطمئن‌تر برای نیازهای خود هستند، ارتباط مستقیم برقرار کنند؛

۲۷. از فضای موجود برای بهبود بخشیدن استراتژی‌های کاریِ شرکت‌کنندگان داخلی وخارجی، درک بهتری به‌دست آورند؛

 

توجه:

شرایط حمایت و مشارکت در کنگره علاوه بر نمایشگاه جانبی در منو حمایت و مشارکت در کنگره درج گردیده است.


تاریخ های مهم


ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

گالری تصاویر دوره قبلی

پوستر کنگره